پدر
خلوتگاه عشق- تنهایی یعنی... این همه آغوش برات بازه اما تو همونو میخوای که کنارت نیست...

منوی اصلی

به وبلاگ خودتون خوش آمدید

دسته بندی
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خلوتگاه عشق و آدرس solitude.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشیو مطالب
شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392
نویسندگان
لینک های روزانه
برچسب ها
دیگر موارد

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 123
بازدید دیروز : 47
بازدید هفته : 170
بازدید ماه : 434
بازدید کل : 49113
تعداد مطالب : 315
تعداد نظرات : 62
تعداد آنلاین : 1



مرجع کد آهنگ برای وبلاگ

صورتی چت> تماس با ما
امکانات جانبی
پدر
ن : ǞЯƮiП ت : سه شنبه 2 ارديبهشت 1393 ز : 11:24 | +

طبق معمول مامانم بابامو صدا زد که بیاد در شیشه سس رو باز کنه
پدرم بعد از کلی کلنجار رفتن نتونست در شیشه سس رو باز کنه
مادرم منو صدا زد و منم خیلی راحت درش رو باز کردم
و به بابام گفتم : اینم کاری داشت
پدرم لبخندی زد و گفت :
یادته وقتی بچه بودی و مامانت منو صدا میزد
تو زود تر از من میومدی و کلی زور میزدی
تا در شیشه سس رو باز کنی ؟؟؟!!!!!. یادته نمی تونستی ...
یادته من شیشه سس رو میگرفتم
و کمی درش رو شل میکردم تا بازش کنی و غرورت نشکنه ...

اشک تو چشمام جمع شد ...

نتونستم حرفی بزنم و فقط پدرم رو بغل کردم !



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.:: ::.

.:: Weblog Theme By : wWw.Theme-Designer.Com ::.